Grundkurs Foto Stockholm Juli 2016

Är du en av de många som har en digital systemkamera men inte riktig vet hur du ska hantera den? Då har du mycket att vinna på att gå denna kurs där du lär dig att utnyttja din kamerans fulla kapacitet.

Sommarerbjudande: Tar du chansen att gå Fotoklinikens grundkurs i foto just nu så får du 400 kr rabatt på kursavgiften. Pris 1 770 kr. Du betalar endast 1 370 kr

I denna grundkurs får du lära dig hur du utnyttjar de viktigaste funktionerna i din systemkamera. Dessutom går vi igenom grundläggande bildkomposition samt en hel del fotografiska knep att använda i olika fotosituationer.

Grundkursen innehåller 12 lektionstimmar som fördelas över 3 dagar.  Vi träffas för praktisk och teoretisk genomgång samt fördelning av övningsuppgifter som genomförs mellan lektionstillfällen med tillgång till stöd från lärare. Efter kursen kommer du att ha en god kunskap om hur du anpassar exponeringstid, bländaröppning och ISO efter rådande ljusförhållanden. Dina foton kommer att utvecklas oerhört under denna intensiva period.

Kursen bygger på en blandning av teoretiska genomgångar och praktiska övningar för att du snabbt ska lära dig att hantera din kameras viktigaste funktioner. Kursen ger även grundläggande kunskaper om objektiv och andra tillbehör som kan utveckla ditt fotograferande.

Start:
Tillfälle två:
Tillfälle tre:

För att anmäla dig eller för att få mer information så skickar du ett mail till info@fotokliniken.se.

För betalning av fotokurs använd bankgiro: 149-4780